2013/11/22

Avellanerako irteera

Gaur Avellanedara goaz HISTORIAURREA Tailerra lantzera
Eskerrak ematen dizkiegu Ainara eta m miryami emandako azalpen eta irudiak ateratzen uzteagatik
Nahi baduzue zuen komentarioak utzi....  Egin (zer iruditu zaizuen eta zergatik: Avellaneda eta Balmasedari buruz)

12 iruzkin:

  1. Irteera asko gustatu zitzaidan, gauza asko egin genituen, baina eguraldia ez zen oso aproposa, baina eguraldia bost axola eta irteerarekin jarraitu genuen, 1etik 10era.... 8!

    LIKE!!!

    ErantzunEzabatu
  2. Oso polita!!!! Baina gu ez gara ateratzen!!!!. Oso odo pasatu nuen irteera horretan. Dibertigarria izan zen.

    ErantzunEzabatu
  3. Avellanedako irteera oso interesgarria iruditu zait eta hoberena nire ustez izan da tailerra, tailerrean sua pixka bat egin genuen eta harri bat beste batekin jo genuen .Baina balmasedatik egon giñenean euria egin zuenez txarto pasatu genuen eta euriarengandik ezin izan genuen argazki asko atera .

    ErantzunEzabatu
  4. Bidaia gustatu zitzaidan baina Balmasedan aspertuta nengoen ze ez zitzaidan gustatu herria eta Avellanedan ondo pasatu nuen museoan.

    ErantzunEzabatu
  5. Konturatu zarete Balmasedako jendea zein jatorra den. Hori ezker lana azkoz erraza egin da.
    Hau bitxikeria ez dut ulertzen zergatik Historiaurreko museo batean athletiko argazkiak egotea.
    Bidaia ez zait gustatu urrengoan Jet Pribatu batean. JAJAJAJAJAJA

    ErantzunEzabatu
  6. Bidaia, nire taldean denok argazkiak eta videoak egin genituen.

    Avellaneda jendea oso atzegina zen eta oso ondo pasatu nuen taierrean.

    Balmaseda jendeari galdetu ginen imformazio.

    Avellanedan ondo pasatu nuen ze harriekin jotzen genuen

    Balmaseda oso ondo pasatu nuen gendeari galdetzen.

    ErantzunEzabatu
  7. AUPA TALDEA!!!! Oso bidai interesgarria luzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeea eta polita izan da. Oso ondo egon da soa egitearena eta harri geziak egitea. Geziekin hatzamaarrak harrapatzea ere ezperietzia polita izan da. Eta horman marraztea... ¡ Izugarrizko irteera ! Holelako gauzak errepikatu behar dira.

    ErantzunEzabatu
  8. Ba gu galdetu genion gizon bati eta korrika joan zen ez entrebistatzeko. Gainera Markel Eder eta Lucas Balmasedan galdu ziren. Gero Avellanedan Aitorrekin nago, zergatik athleticen argazkiak historiaurrea museo batean? Balmasedan granizatu egin zigun baina oso interesgarria eta dibertigarria irteera hau.

    ErantzunEzabatu
  9. Atletikoa expozizio momentanioa zen. Niretzako gendea ona zen baina bazeuden beste pertsona batzuk hain bordeak zirenak ostikada bat eman nahiko niela. Avellaneda oso leku ona zen, gainera gure lehenengo gaia Historiaurrea denez oso ondo izan datorkigu. Bai Aitorrekin nago hurengoan Jet Pribatu batean eta berdin zait gehiago ordaintzea.

    ErantzunEzabatu
  10. Ni Caza bat nahiago nuke, tunelean danak isil isilitak... ¡Eta nire mugikorra lurretik! Hay ama ze noako sustoa eta barreak.

    ErantzunEzabatu
  11. nire gustukoa izan zena balmasedakoa! aellaneda ere.

    ErantzunEzabatu

Eskerrik asko hobetzen laguntzeagatik.